“Syurga Isteri di Bawah Telapak Kaki Suami”

Assalammualaikum

Image

Puan Ainun dan Puan Ameera ihikk

Nak dijadikan cerita. Esok aku start keje, dahla xpenah2 keje. Haduhai..mesti macam jakun esok huahua. Jadi sekarang terpaksa berjauhan dengan suami tercinta yg berada nunnnn kat pasri puteh kelantan tu haa.. HUUKK.. rindu? sape xrindu suami oiiiii.rindu tahap kerbau dalame xberkubang dalam lumpur oiiiii. Sebula lebih jugak dapat duduk dgn suami. Jaga makan pakai dia..semuala..(well..nak jadi mcm mak kan). So, bila dah berjauhan mulala si suami terasa kehilangan penemannya..sape nak buat breakfirst abg..sape nak kejut abg bgn pagi..sape nak urut abg..sape nak buat teh tarik abg..sape nak iron baju.abg..xberasapla dapur tu..huk huk huk..alahai..comei je dgr suami ckp camtu.. (haa, baru tau xde bini mcmane!) haha. Itulah penangan isteri kepada suami. Mmg kami sayang kamu wahai suami..kami akan sentiasa taat kepada mu suami..kerana kami nak masuk syurga..kami nk jmp kamu di syurga nnt..hargaila kami =’). Aku xtau kerja aku mcmana..tp rasa syg pada suami kuat sgt. Rasa mcm, nak duduk dgn dia je.Xkesah la boring. Yang penting dpt berkepit dgn suami. HUAHUAHUA. I love ur ketiaakkk (opss!). Tp, xapela..mungkin ini permulaan bagi segalanya.. rezeki kahwin ni (kate suami sebelum sedih), biarlah aku timba pengalaman kerja, belajar erti penat dan susah mencari wang. Insyaa Allah..dengan keredhaanNya, pasti rezeki aku dan suami aku tiba amin. Sabar ye suami ku..

Ya Allah, sekiranya ini lah rezeki mu kepada ku, alhamdulillah ya Allah. Terima kasih ya Allah kerana Kau telah makbulkan doaku..suamiku..ke dua ibu bapaku..dan sahabat2 ku..alhamdulillah ya Allah.. Ya Allah, jadikanla jarak yg jauh antara aku dan suamiku jarak yg mendekatkan kami ya Allah..jadikan lah ia jarak yg mengeratkan hubungan kami Ya Allah.. Berikan lah rasa rindu dan kuatkanla cinta suamiku kepada ku ya Allah..berikanlah kami kekuatan utk menempuh cabaran ini ya Allah..dan kurniakanlah kami rezeki yg berpanjangan ya Allah..terima kasih ya Allah..terima kasih ya Allah..atas rezeki yg Engkau berikan..

Buat suamiku, kuatkan hati mu..kuatkan iman mu..aku sentiasa ada di hati mu..mengingati mu..merindui mu..dan menyayangi mu.. insyaa Allah..kita akan sentiasa dekat..semakin dekat dgn rasa rindu yg mendalam..rasa cinta yg kuat antara kau dan aku, maafkan aku suami atas segala silap dan salah ku..sesungguhnya aku ingin ke jannah bersamamu nanti..

Image

Sayangku..aku mencintaimuuuu..kata suamiku kepada ku..kihkihkih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s